2015. február 27., péntek

222

-Sziasztok- köszöntek kedvesen, mire mi Jamesszel csak biccentettünk, de ezt apa sajnos észrevette, és hangot is adott nemtetszésének.
-Logen!-mondta fenyegetően, mire mind a ketten fél szemöldökünket felvonva néztünk rá. Az egyszerre mozgás nagyon megy.
- Harry Styles – nyújtott kezet a zöld szemű, de eszünk ágában se volt elfogadni. Csak hülye pancserek, akik apáékon keresztül akarnak a csúcsra jutni.
-Zayn Malik- állt fel a mellette ülő sok tetoválással rendelkező srác. Na, ő már szimpibb volt. Nem úgy nézett ki, mint aki most kelt ki a tojásból.
-Niall Horan- mondta a szöszi, aki az egyik asztalfőn trónolt. Háát, nem ő a csapat frontembere az bizti.
-Liam Payne- mutatkozott be az egyik barna hajú. ez a gyerek úgy néz ki, mint egy maci. Vicces, biztos ő a „gondoskodó”.-Louis….!- nézett rá figyelmeztetően az utolsó srácra, aki még nem mutatkozott be, most morcosan intett egyet, és nagy kegyesen elárulta a vezetéknevét.
-Tomlinson- morogta, mint aki gyűlöl mindent. Jó, mert ebben a pillanatban teljes szinten egyet értek vele. Francért kellett minket ide rángatni.
Mivel most mindannyian minket fürkésztek, James bemutatkozott.
-James- az ő hangjában is érződött egy jó nagy adag unalom, meg vágy, hogy letudjuk ezt a baromságot.
-Sky – mondtam én is, és levágtam magam egy székre, míg a bátyám az eggyel arrébbira telepedett le, ugyanabban pillanatban, mint én.
-Oké… ez hátborzongató volt.- nevetett fel zavartan az a Henry…nem, aza…huhh, hogy is hívják? ÁÁÁ, mindegy, volt, hogy úgy jártam vagy két hétig egy sráccal, hogy a nevét nem tudtam. Még most se.
-Logeeen…-vitte fel ezúttal Patrick fenyegetően a hangsúlyt.
-Mivammá- kérdezte kulturáltan James.
-Több jó modort!-mondta apa.
-Khmm… Louis… ezt te is magadra vehetnéd-köszörülte meg a torkát a maci, asszem Li… am. Igen Ő. Most mit kell csesztetnie mindenkinek mindenkit?
-Leakadhatsz rólam- vetette oda a srác kicsit sem kedvesen. Mivel jött a pincér, mindenki gyorsan leadta a rendelését, és apáék kivonultak cigizni. Mivel reggel kötöttem egy fogadást Joe-val, hogy addig, míg a kaja kijön, nem cigizek, nézhettem a vigyorát, ahogy elsétált mellettem.
-Louis! Ne akassz már ki mindenkit az első percben!-próbálta nevelni Liam a gyereket, de az oda se bagózott. Bagó… nekem is el kéne szívnom egyet, de akkor egy hétig Joe-é lenne az Xbox . Azt meg természetesen nem hagyom.
-Több ideig akarunk itt maradni, mint fél óra?-döbbent le totálisan a tesóm, vele egyetemben én is.
- Miért? Azt gondoltátok, hogy csak idejöttök, és mehettek is?- kérdezte a göndör hajú, akinek még mindig nem tudom a nevét.
-Igen!- vágtuk rá egyszerre hárman, amin meglepődtem. Úgy tűnik Louis is csatlakozott az eddig kétszemélyes kórusunkhoz.
- Meg vagytok húzatva? Egy ismerkedős vacsit nem lehet lezavarni, fél óra alatt.- oktatott ki minket a szöszi. Nem tudom, mi ez a hajmánia nálam, de így a legegyszerűbb őket megkülönböztetni.
- B@asz@meg- kezdtünk el most csak ketten szinkronba káromkodni.
-Miaz? Programotok volt?- kérdezte érdeklődve Zayn.
-Igen….-kaptuk elő a mobiljainkat, és bejelentettük, hogy késni fogunk. Hát mit ne mondjak nem örültek.
-Hányra mentetek volna?-kérdezősködött tovább, miután James letudta az embereket. Engem még nagyban ostromoltak, ezért Ő válaszolt.
-Fél tízre, de még át kellett volna öltöznünk.
- Fél kilenc… Még simán odaértek, ha negyed órán belül elindultok.- kezdtek ötletelni.
-Jó, de hogyan? Nem léphetünk le, apa kinyír…- kezdte James, mire Louis felkapta a fejét.
- Nektek ki az apátok?- kérdezte, mire már én is letettem a mobilom.
- Pete-vágtuk rá egyszerre.

-Aztarohadt…-gondolkodott el, míg a haverjai csak nagy szemekkel nézték.




Csak annyi, hogy nevet változtattam 

Swaag Tücske 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

We love readers

Nem tudom, ki olvas, ki nem, mindenesetre örülök, ha valaki néha benéz. Magamnak, és nektek írok. Nem függök tőletek, és a visszajelzésektől, de örülnék nekik. #welovereaders