2015. március 3., kedd

333 Induljuuuunk!!!

-Mért, mit hittél, miért vagyunk itt?-néztem rá.
- Mittudom én… a két nyertes rajongó, vagy mi a tököm- válaszolt vállvonogatva, mire mi a fejünket fogtuk.
- Mert nagyon úgy néznek ki, mint a fanatikus rajongók.- szólt bele a beszélgetésbe Zayn.
-Jóvammá-zárta le a beszélgetést Louis.
-OK. Visszatérve az eredeti témához, hogy tudnánk lelépni?- kérdeztem türelmetlenül.
- Hova siettek ennyire?- érdeklődött Liam a programunk után.
- A Bungee-ba-vágtuk rá egyszerre Jamessel.
- Nem úgy volt, hogy nem voltatok még itt? Akkor meg honnan ismeritek a Bungee-t?-kérdezte Harry furán.
-Én egy szóval se mondtam, hogy nem voltunk még itt. Én azt mondtam, még semmit nem láttunk belőle. Mióta itt vagyunk. Londont úgy ismerjük, mint a tenyerünket.- magyaráztam meg a félreértést. –Igazából mi New York-bók vagyunk. Ide csak apáék miatt jártunk nagyon sokat.
-Ahha…- mondták szinte egyszerre a srácok, kivéve Louist, aki a karjára hajtott fejével úgy nézett ki, mint aki bealudt.
- Ti amúgy ismeritek a Bungee-t?- kérdezte James.
-Nem, csak hallottunk róla, de már ki akartuk próbálni.
- OK, de ha oda akarunk érni fél tízre, el kéne indulnunk.- kezdtem el szedelődzködni.
- Hova, hova? kisasszony?- léptek be az ajtón apáék.
- A srácokkal kitaláltuk, hogy elmegyünk EGYÜTT a Bungee- ba.- emeltem ki az együtt szót, mire apu beleegyezően bólintott. A srácok gyorsan felpattantak, és elindultak a kabátjaikért, csak Louis állt fel szép komótosan, és mire Ő kész lett, mi már az ajtóban toporogtunk.
- Na, akkor most át hozzánk, aztán hozzátok, mert ebbe a ruhában egy tapodtat sem mozdulok többet.- jelentettem ki, és bemásztam a kisbuszba, amit Niall időközben kinyitott. Mikor már James is beszállt, mind furán néztek ránk.- Mi az?
-Ez csak 6 személyes…-kezdte Liam, de be is fejezte, mikor egy mozdulattal átültem James ölébe.
- Most már mind befértek- jelentettem ki, miközben a másik Logen a derekamnál átkarolva és a fejét a vállamra támasztva  kezdte el nyomkodni a telefonját. A Bungee-ban lévőket értesítette a késésünkről.
- Okéééé- húzta el a száját Harry, és kezdte volna a prédikációt, mikor Louis egyszerűen levágta magát oda, ahol pár perccel ezelőtt én ültem, mire elvigyorodtam, a többieknek meg elkerekedett a szeme.
- Most komolyan… Én ma el akarok ázni.- jelentette ki, mire a tesómmal felröhögtünk. Nekünk mindig ez a célunk.
- Oké, akkor induljunk-  adta be a derekát Liam, mire a többiek is beszálltak a kocsiba.



OKééé, tudom, hogy ez még egy kicsit lapos, meg minden, de ígérem, be fog indulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

We love readers

Nem tudom, ki olvas, ki nem, mindenesetre örülök, ha valaki néha benéz. Magamnak, és nektek írok. Nem függök tőletek, és a visszajelzésektől, de örülnék nekik. #welovereaders