2015. március 25., szerda

555/ A Full Cap


-Most komolyan, ezen akadsz ki?  Nem csináltam semmit- néztem r vigyorogva.
-Megőrült az oldalatok. Minden harmadik mi vagyunk a találgatásban. Az én telóm is llandóan zizeg. - dühöngött még mindíg.
-Jó, bocs, korrigálok...- morogtam unottan, és visszakapcsoltam a telóm, hogy ne zaklasson.- Azta... Uhh... Sokan oszották meg, nem törölhetem- mondtam ezt már James-nek.
-Írj ki újat.- vágta rá a logikus választ.
@SkylerL Jólvan... Bocsi, de nem úgy gondoltam... Most örihari van XD. Jó, szóval bocs, és @Ashley te meg nyugi, köcsögöt nem vinnék. Ember!! Bírlak XDD ( tudod, hogy rád gondolok ;) #Emberboccs444
Mire ezt leírtam , a többiek is beszálltak, így Louis telefonjának csipogására felkapták a fejüket, én meg fél szemöldökömet felvonva vigyorogtam rá, mire szemöldök ráncolva nézte meg a twittert, aztán, gondolom miután elolvasta, elkerekedett a szeme.
-Mizu?- kérdezte Liam kettőnk közt járatva a tekintetét, mire Louis megmutatta szerintem mindkét postot. Az elsőnél elkomorult, míg a másodikra felvidult.
-Éééés trend lett- jelentette ki vigyorogva a tesóm.
-Mi?- kapta ki Liam kezéből a telót Zayn. Mikor elolvasta rámnézett, majd Louisra, majd vissza rám.- Szép ez az Ashley?
Ennyi, kész, kiszakadt belőlünk a röhögés. Mind a heten nevettünk a kocsiban, ami nem mellesleg még mindíg parkolt.
-Na jó, indíts, mielőtt tényleg brutálisat késünk. Most még csak totális késésben vagyunk.- jelentettem ki nevetve, mire Harry elindult. Amint odaértünk kipattantunk a kocsiból, és azonnal a bejárathoz siettünk.
- Mehet, mehet- engedett át minket Jamessel, de a srácokra rászállt.- Mit kerestek? Ez nem a játszótér…
-Hagyd őket David! Velünk vannak.- szóltunk rá a biztonsági őrre szinkronban, mi Logenek. Miután sikeresen beengedtek mindenkit a társaságból, odaszóltam a fiúknak, hogy kövessenek, és elindultunk, hogy bemutassuk őket azoknak, akikkel egyálntalán bulizni fognak. A fiúk eléggé meglepődtek a zenén, talán elfelejtettük említeni, hogy itt nincs olyan DJ, aki szét, meg összevagdalja a számokat. Olyan helyre mi nem megyünk. Mikor beléptünk, éppen a Green Day-től a Kill the DJ ment, ami nagyon is tükrözte a hely eredetiségét. A fülekben dübörög a zene a ritmusra ugráló/táncoló tömeg morajlik, ez a jó az egészben. Nem kell belerondítani a zenékbe.
-Héééé- kiáltottak az  egyik asztaltól, mire odafordultunk. Ashlyn éppen Tobias lábán mászott át, hogy elénk siethessen, amit a többiek cask röhögve néztek.
- Szia, Ash, benutatom neked Liamet, Harryt, Zaynt, Niallt, és Louist- mutattam végig sorban a srácokon.
- Uhh… Sziasztok, bocs, ha nem tudom mrgjegyezni elsőre a neveteket, nem egy pohárka csúszott már le- mondta nevetve, de még nem tűnt részegnek. Mire ezt elmodta, pont oda is értünk a többiekhez, ezért most James hadarta el a neveket.
- Liam, Niall, Zayn, Louis, Harry ők itt a srácok. Srácok, ők itt Liam, Louis, Zayn, Harry, Niall, az istenért már, ne mozogjatok, a veletek szemben állók fele részeg- panaszkodott, mivel Louisék azzal szórakoztak, hogy folyton összekeveredtek.
-Helló, Dylan-intett az egyik, a két ugyanúgy kinéző srác közül. Mivel évek óta a legjibb haverjaink, nem okoz gondot a felismerésnk, de a srácoknak sok sikert.
- Öcsiiii- kiálltottam fel, és a fejére, hátára ugrottam.
-Héé, én nem is kapok ölelést, állt fel a “másik”.- jahh…amúgy Derek.
- Szia- köszöntek Zaynék furan. Ja, igen, ekkor már Derek nyakába ugrottam. Amúgy, egész jól feltalálták magukat, elhelyezkedtek a társaság különböző pontjain. Csak egy kis bemutatás. A félkör (szerintem ez háromnegyedkör, de múltkor lehurrogtak, ezért félkör) alakú asztal jobb szélén ültünk mi négyen, ilyen sorrendben, hogy Dylan ölében én, mellettünk James, egyel odébb Derek. Aztán jöjjenek a még nem ismert tagok. Összesen, az 1D-vel együtt, tizenheten voltunk. Derek mellett a barátnője Sandy, mellette Jimmi, aki imádja festetni a haját, és most per pillanat holt részeg, jobbján Dominik, aki vele ellentétben soha, de tényleg soha nem iszik, utána kim, és Ashley, akik mind a ketten nagyon szemeztek harryvel, csak a másikat egyik se vette észre, utána az egydééé, utánuk Charley, aki épp élénk beszélgetésbe folyt Liammel, mellette a csapat második, és egyben utolsó szerelmespárja, Tobias és Morgan.
-Ti jártok?- nézett ránk hirtelen Louis, mert én ugye még mindig Dylan ölében terpeszkedtem. erre a kilyelentésre tizenkettőnkből tört ki a röhögés, mivel a nagyon szoros barátságunknak köszönhetően rengetegszer néztek már minket szerelmespárnak.
-Nem…nehem járuhunk- mondtam a röhögéstől el-el csukló hangon. Vajon miért kérdezi ezt mindenki? Mert folyton az ölében ülök? vagy mert teljesen ugyanolyan hülyék vagyunk mind a négyen(!!)? Igen, James és Derek is a legjobb barátaim. Mi vagyunk így négyen a megingathatatlanok.
- Na, húgi, van itt neked valami…- kotorászott a tatyijában Dylan.
- Csak nem egy Full Cap?- kérdezte james visszatartott nevetéssel.

- Méghozzá Superman-es!!- kapta elő, amit rögtön a fejembe is nyomtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

We love readers

Nem tudom, ki olvas, ki nem, mindenesetre örülök, ha valaki néha benéz. Magamnak, és nektek írok. Nem függök tőletek, és a visszajelzésektől, de örülnék nekik. #welovereaders