2015. május 24., vasárnap

999/ÖÖÖÖ, teljesen lényegtelen rész...

- Nem igazán- válaszoltam továbbra is a hátán lógva.- Hé, hova lettek a többiek?- kérdeztem, mert feltűnt, hogy csak ketten maradtunk az udvaron.
-Szerintem bementek- válaszolta Louis bölcsen.
- Na neeee- nézem rá elképedve, megjegyzem, még mindig a hátán lógtam.
- Kellett neked hülyeséget kérdezni...- válaszolta vállvonogatva, mire észbekaptam, és leszálltam a hátáról, majd odamentem a faág alá, ahol a telefonom volt, és felmásztam rá, de nagyokosan belekapaszkodtam az ominózus ágba, és a telefonom ismét Louis kezében landolt, aki a fa alól nézte végig mutatványom.
- Nem hiszem el, hogy ilyen béna lehetsz..- motyogta vigyorogva, majd beszaladt a házba. Miután lekászálódtam a fáról, örömmel vettem észre, hogy rohamosan száradok ebben a melegben, ami már tíz óra körül is nagy volt.
- Hahóóóó- kiabáltam el magam, amint becsuktam magam után a teraszajtót.
-Konyha- hangzott az egyöntetű válasz, nekem meg éppen akkor ugrott be valami a tegnap estéről, és James-nek is, mert felkiáltott.
-Hogy mivan...?!!!





Tudom, hogy ez így most dögség, de nincs sok időm, és mindenképpen meg akartam mutatni, hogy még élek. Köszönöm az egyre több oldalmegjelenítést, igazán hálás vagyok, és örülnék a komiknak is, de megyek is, mert késésben vagyok. Szeretek mindenkit csövi :)

PS: A cím a fantáziámat tükrözi... ;)

Ps2: Van egy szerepők oldal is, csak úgy szólok, :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

We love readers

Nem tudom, ki olvas, ki nem, mindenesetre örülök, ha valaki néha benéz. Magamnak, és nektek írok. Nem függök tőletek, és a visszajelzésektől, de örülnék nekik. #welovereaders