2015. június 20., szombat

Átalakultunk! ;)

Mint láthatjátok ismételten hasznosan töltöttem az időmet, de valamiért nem írással... Ez még számomra is rejtély. A kinézet jól láthatóan változott, de még közel sem tökéletes, valamint véglegességtől is messze áll. Szerintem ez lett az a blogom, amit azért kezdtem el, hogy kipróbáljak rajta mindent. Simán megkérhetnék egy profit, hogy csinálja meg a külsőt, de nekem az vagy nem feltétlen tetszene, vagy nem én szenvednék vele, és az nekem nem OK (remélhetőleg érthetően írtam le...). Még a fejlécet kéne megcsinálnom, valamint egy-két változtatás, és elfogadható lesz. Nem bizto, hogy ezt a bejegyzésemet perpillanat sokan fogják elolvasni, de azért örülnék neki. Tudom, hogy a részt kéne írnom, de egyszerűen nincs ihlet. Ha rámentetek a profilomra, már láthattátok, hogy csináltam nem rég egy másik blogot is, aminek a  kinézetét innen is köszönöm Zoe Samantha Goldenwinnek, akinek a nevére kattintva megnézhetitek a blogjait, de azt ketten írjuk, és az teljesen más témájú. Azért is kértem, kértünk oda kinézetet, mert azt egy profibb blognak képzeltem el, és ez csak a próbablogom.

Remélem megértetek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

We love readers

Nem tudom, ki olvas, ki nem, mindenesetre örülök, ha valaki néha benéz. Magamnak, és nektek írok. Nem függök tőletek, és a visszajelzésektől, de örülnék nekik. #welovereaders