2015. április 13., hétfő

777/ Louis

Louis szemszög
Azt a rohadt... Én ilyen lapos, és nem mellesleg kockás hasú lányt még nem láttam. Igen, igaza volt, hogy láttam már bikiniben, de nem élőben. Ez azért más. Miután felvette a pólóm, rámkacsintott, és kiment a szobából, sejtésem szerint a konyhába, legalábbis ha eltalál oda. Mielőtt eltévedne, utána megyek. Meg nem mellesleg még élénken lebeg a szemem előtt kockás hasa. De tényleg brutál kockás volt. Nem viccelek.
-Na, mi van, jöttél idegenvezetősdit játszani?- oltott be, mikor kiértem a szobámból, és épp a lépcső felé indultam, ahol nem mellesleg ő állt.
-Na, mi az, kinyílt a csipa?-kérdeztem gúnyosan, mert azért mégis.- Az előbb még a pólómért esedeztél.
-Francnak kell a pólód- kapta le egy pillanat alatt az említett ruhadarabot, ezzel együtt lesodorva a sapit, ami a földre esett.- A fejfedőt viszont megtartom.
-Felőlem...- motyogtam, de megint letévedt kockás hasára a tekintetem, majd, mikor fel akartam az arcára nézni, szemem megakadt a melleinél. Hmm...
-Kibámultad magad?- dörrent rám valahonnan a lépcső aljáról James, mire zavartan elkaptam a tekintetem, de Skyler csak vigyorgott. Őt nem zavarta, szinte az égvilágon semmi, a tesóján kívül, ha a videókból jól vettem le. És sejtésem beigazolódni látszik, mert még mindíg csak maga mellett tartja a pólót lazán, pedig más csaj már simán maga elékapta volna.
- Élvezted mi?- kérdezi Sky gunyorosan.- Jó volt a kilátás?- veszi vissza a pólót, majd a fejébe nyomta a sapimat.
-Azért láttam már jobbat is- válaszoltam vissza, nehogy elszálljon magától.
-Anyád hogy van?- kérdezte James egyszerűen, mire elvigyorodtam.
- Köszönöm, tökéletesen- válaszoltam, mire leértünk a konyhába. Amúgy igazam lett, James Liam egyik pólójában feszített, és nagy meglepetésemre lenyúlta Liam Batmen-es sapiját, amit még én se kaphattam kölcsön.
-Szasztok sapisok- ugrott oda hozzánk Zayn teljesen frissen.
-Az előbb még másnapos volt, nem?- fordult körbe Skyler kérdőn.
- De, de Perrievel találkozik, és elvileg ő tegnap nem ázott el...- mondta Liam nevetéstől el- el csukló hangon.
-Bradford Bad Boy?- fordult most Zaynhez a lány, aki csak beleegyezően bólintott.
-Hééé!- kiáltott fel James, mikor meglátta húga kezében a pirítóst, amit az imént kapott Liamtől.-Én nem kapok?
-Nem is te lennél- motyogta Sky, és gyorsan odanyújtotta bátyjának a kenyeret, hogy harapjon belőle. Az már más kérdés, hogy James kb. a felét harapta le, amit a lány úgy látszik, nem igazán bánt, mert nyugodtan ette tovább a kenyeret.
-Már megint túl hangosak vagytok- hallatszott Harry nyöszörgése az emeletről.
-Skyler add vissza a kecsöpöt!!- üvöltött az egyik Logen, mire odakaptam a fejemet. Éppen a kechup-os flakonon ment a huza-vona a testvérek között, amibe Zayn is beszállt, mert ő is enni akart. Liamnel megrökönyödve néztük, de én váll vonogatva elővettem egy másik tubust a szószból, és azt nyomtam az épp elkészülő melegszendvicsemre.
-Mi olyan felfoghatatlan abban, hogy kuss?- jött le Niall is, mire a két Logen aranyos kiskutyaszemeket meresztettek.
-Szia haver- karolta át a szöszi vállát Zayn.
-Mit akarsz?- látott át pillanatok alatt Zaynen.
- Vigyél el Perriehez! Légysziiii- nyüszített a srác.
-Figyu, mi el tudunk vinni, mindjárt jön Patrick..- ajánlotta fel James a fuvart.
-Kösz. Húgi, neked jó?- fordult Skyler felé. Várjunk csak, mikor lettek ők ilyen jóban? A kérdésre Sky csak megrántotta a vállát, és evett tovább, most már Niall társaságában.
-Hanyadik pirítósodat eszed?- kérdezte hirtelen Niall.
-He?- kérdezett vissza Sky kúlturáltan.
- Azt kérdeztem, hányadikat eszed- ismételte meg a kérdést szőke barátom, mi meg meredten bámultuk a párbeszédet.
-Öhm... Hatodikat?- válaszolt Sky, mire elkerekedett a szemem. Olyan sokat? Úgy látszik nem voltam egyedül megdöbbenésemmel, mert Niall is visszakérdezett.
-Hatodikaat?- kérdezte, mire egy bólintást kapott válaszul.- Ez a csaj simán leköröz.
Miközben Niall motyogását hallgattam, előkotortam a zsebemből a telefonom, mert üzim jött.
Itt a számunk...
Jamestől jöhetett, mivel csak az ő kezében láttam telefont rajtam kívül, és a következő pillanatban Liam, Niall, és Zayn mobilja is egyszerre kezdett el zizegni, majd abbamaradt. Sky csak rezzenéstelenül ette tovább a pirítóst.
-Honnan van meg a számunk?- kérdezte Liam, gyanakodva Jamesre pillantva.
-Nemtom, tegnap este talán...- morfondírozott a vádlott.
-Ijj...adsza-kapta ki a bátyja kezéből a telefont Skyler, és elkezdett rajta eszeveszett tempóban pötyögni, majd a füléhez emelte, és várt...várt...és várt. Mikor az érintett felvette, beleszólt.
-Szia, bocs...igen, túléltétek...tudom, de jövő hétvégén...de ajjmár...persze, átmenjek?...tesód?...persze teszi a szépet, mi?...akkor szia-fejezte be vigyorogva, mi meg mind a négyen értetlenül néztünk rá. James szerintem értette, mert nyugodtan ette húga megmaradt pirítósait.
-Ez mi volt?-tette fel a kérdést Liam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

We love readers

Nem tudom, ki olvas, ki nem, mindenesetre örülök, ha valaki néha benéz. Magamnak, és nektek írok. Nem függök tőletek, és a visszajelzésektől, de örülnék nekik. #welovereaders